Bocins de paper, màgia i colors: Ja han passat els Reis...

diumenge, 7 de gener del 2018

Ja han passat els Reis...

 
Ja cau un estel
a sobre la Terra.
Ja van tres camells,
hi ha lluna plena. (...)

(Isabel Barriel)

I sense ni adonar-me'n han passat aquests dies de vacances, la veritat és que no he parat massa quieta, he aprofitat per fer moltes coses i això vol dir que no he tingut temps per fer totes les entrades que hauria volgut. 
 
De fet encara tinc unes quantes entrades nadalenques per ensenyar-vos, així que al llarg d'aquest mes de gener ho aniré fent.

Avui us mostro dues targetes més que vaig fer per l'intercanvi. Les dues molt diferents.

La primera una shaker per la Rosa. Ella em va regalar aquesta finestreta troquelada i em va enamorar, així que vaig pensar que l'utilitzaria per la seva targeta de nadal. Bé... de fet com només en tenia una vaig decidir copiar-la i guardar l'original. 

Amb ella vaig crear una escena d'una casa amb una nena fent l'arbre i a través de la finestra un paisatge. Aquesta vegada també vaig decorar la part de darrera amb un segell de la mateixa marca que els anteriors.





La segona és una estructura que havia vist diverses vegades per internet i m'havia encantat, però no l'havia provat encara. M'enamoren els pop-ups, quan comprava contes pels meus nebots (d'això ja fa molts anys) m'encantava mirar-me'ls i sempre acabava triant algun on un pop-up em sorprengués. Així que amb ajut del youtube vaig crear aquesta estructura que apareix quan s'obre la targeta. Val a dir que en vaig fer 5 d'iguals!!!
 
Vaig aprofitar per estrenar uns segells de Pare Noel que també havia vist l'any passat per la xarxa i que vaig aprofitar per comprar. Això sí, em vaig fer un fart de pintar segells :O.
 
 


 
 
 En la propera entrada us ensenyaré unes felicitacions diferents! Fins aviat!!
 

5 comentaris:

  1. M'encanten!!!. La de la Rosa és molt bonita i m'agrada molt l'escena que has creat!!!!. Com sempre plena de detallets.
    L'altra també m'agrada molt i és una estructura que tinc pendent de provar!
    Petonets i molt bona setmana!!!! :-D

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! a mi m'encanta provar estructures noves i per Nadal aprofito per experimentar! Se t'acumulen les estructures pendents, eh??? jajajaja. Molts petonets

      Elimina
  2. Sí! La primera és la meva! Ja et vaig dir que m'havia encantat. I en vista del bon ús que li dones als meus regalets en la propera trobada et penso portar molts més troquelats per a que t'inspirin coses tan boniques com aquesta. La segona targeta també és xulíssima. En fi, totes les que ens has ensenyat són una meravella. Molts petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! ja em pots regalar tots els troquelats que vulguis que jo tard o d'hora els faré servir segur, jajajaja, però... afegeix-me més finestretes, please :). Fer postals de nadal i com li deia a la Charo provar noves estructures és una de les coses que més m'agraden!!! gaudeixo fent-les i m'encanta que vosaltres gaudiu de rebre-les! Molts petonets

      Elimina
  3. Les teves targes són increïbles Montse, i quan rebs una sempre fa molta il·lusió.
    Petonets guapa.

    ResponElimina