Bocins de paper, màgia i colors: Compartir...

dimecres, 24 de gener del 2018

Compartir...


La única talla que realment importa és la del cor.

(Anònim)

Aquests dies he estat una mica desconnectada d'internet, però encara tenia un treball que vaig fer aquestes festes per ensenyar-vos.

Ja fa uns anys que hi ha una persona molt especial a la meva vida, compartim molts moments, viatges, sortides, caminades, sopars, dinars, ... i sempre que anem amunt i avall m'agrada portar la càmera per capturar algun d'aquests moments. 

L'any passat li vaig regalar un calendari amb un recull d'imatges i aquest any volia fer alguna cosa semblant però que fos ràpida de fer, sense massa decoracions (bàsicament perquè volia que fos un regal per Reis i se'm tirava el temps al damunt). Abans de buscar projecte ja havia revelat les fotos, aquesta vegada amb format quadrat (m'encanta aquest format), el problema és que no sé perquè no em vaig fixar bé amb la mida de les fotos i pensava que eren més petites, això em va donar algun que altre problema...

Buscant per la xarxa vaig trobar un àlbum que s'anava desplegant fins formar un cor i que permetia moltíssimes fotos. El podeu veure aquí. Em va encantar la idea així que m'hi vaig posar. 

Ostres! només tenia una cartolina suficientment gran per poder adaptar l'àlbum a la mida de les meves fotos i era craft, força gruixuda... aquí va començar el meu primer intent, val a dir que infructuós perquè en ser tan gruixuda es plegava molt malament. Així que vaig haver de repetir-ho amb cartolina més primeta i unint-ne tres (aish... la propera vegada miraré millor la mida de les fotos). Però a tossuda no se'm guanya i ho vaig aconseguir!!!

El segon problema era... i ara on poso aquest àlbum? així que vaig improvisar una carpeta, amb la meva estimada cartolina craft i uns papers molt xulos de constel·lacions. I cosa rara en mi una decoració molt clean and simple, una foto, unes cartolines texturitzades, un marc i una paraula de fusta i els enamels (culpa de la Charo que m'ha creat la necessitat, jajajaja) o això m'ho sembla. Ah! i una goma per tancar la carpeta.

Estic satisfeta amb el resultat, m'agrada molt la carpeta i l'estructura el va sorprendre. La veritat és que és fantàstica per posar-hi moltes fotos, n'hi vaig posar 74!!!

Espero que us agradi!







Vam enregistrar un petit vídeo perquè pugueu veure l'estructura...



12 comentaris:

  1. Quina xulada d'estructura! I quina quantitat de fotos! Un dels meus grans problemes és reduir el nombre de fotos a posar. Sempre les vull posar totes! I clar, així no es pot. M'encanta també la carpeta on ho has posat. Aquest paper de constel.lacions és una monada. Petonets i a continuar amb aquestes estructures tan maques!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiii, l'estructura és una xulada!! però té la seva dificultat perquè tots els plecs quedin bé i no admet massa volum. A mi em passa com tu, no sé triar fotos, totes tenen alguna cosa especial per a mi. I el paper és molt xulo! a ser amor a primera vista. Molts petonets i moltes gràcies!

      Elimina
  2. Ohhh Montse m'encanta la carpeta i l'àlbum amb forma de cor. Aquesta idea me l'apunto!!!!
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apunta, apunta, que serveix per posar-hi mil fotos i quan l'obres sorprèn molt. Molts petonets

      Elimina
  3. A veure que t'estic fent "la ola" i no puc escriure a la mateixa vegada!jajaja
    Quina xuladaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! (se m'ha sentit??jajaja). M'encanta l'estructura i és increible la capacitat que té!!!. No coneixia aquesta estructura. I la carpeta que has fet és una moneria!!!.
    Ahhh i repeteix amb mi: ELS ENAMELS SÓN AMOR!!jjajajajaja
    Petonets i bon dijous, floreta!! :-D

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja, sempre em fas riure!!!! la veritat és que vaig trobar aquesta estructura per casualitat, no sé massa bé ni què buscava i és genial! sobretot per posar-hi moltes fotos, de fet es poden aprofitar els espais i posar-hi papers d'scrap, escrits i només utilitzar la cara del davant, però jo volia posar-ne el màxim possible. I siiiiiiii, repeteixo... els enamels són amor, jajajajaja, la veritat és que queden molt bé com a detallet. Molts petonets i gràcies per aquest toc d'humor que sempre poses a les meves entrades.

      Elimina
  4. Quin regal més xulo!!!
    Fa temps que estic treballant amb la idea d'alterar i convertir una carpeta vella en un àlbum, però no m'atrevia a posar-m'hi. Crec que em tiraré de cap a la piscina i en treuré alguna idea.

    Gràcies per compartir-ho!!!

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No t'ho pensis més i a aprofitar aquesta carpeta, de fet perquè dia no té més hores que si no em dedicava a alterar-ho tot!!!! tot pot ser scrapejat!!! Un petonàs

      Elimina
  5. Hola Montse!! és una xulada!! ostres quantes fotos que es poden posar i l'estructura és molt xula!!

    La carpeta m'encanta i els enamels, com diu la Charo : són amor!! realment donen aquell toc que sempre ens falta :-)

    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! siiiiiiii, hi caben moltíssimes fotos o el que hi vulguis posar, això sí, quadrades. Jo m'adono que quan faig servir enamels faig coses més senzilles de decoració :) i m'estic viciant, jajajaja. Un petonàs

      Elimina
  6. L'estructura és preciosa, original, maquísima, m'ha enamorat. Quin descobriment! Et felicito una vegada més pels teus treballs. Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! m'encanta navegar per internet i buscar noves estructures i aquesta la vaig trobar molt xula! Molts petonets

      Elimina