Bocins de paper, màgia i colors: Intercanvi de postals de Nadal

diumenge, 5 de novembre del 2017

Intercanvi de postals de Nadal


(...) La llibertat és la nostra única bandera.
Portem cançons, desitjos nobles.
Cantem per provar de refer el camí dels pobles. (...)

(Txarango)


Em passen els mesos sense ni adonar-me, però al mateix temps tinc la sensació de no fer res de profit, tinc la ment dispersa i fa dies que l'esperit creatiu està en baixa forma... 

Aquest cap de setmana però l'he dedicat només a mi, a dormir, a llegir, a fer un puzle que vaig començar fa dies, a corregir (:O), a passejar, a no fer res i també a ocupar la meva taula d'scrap que feia molts dies que no tocava.

Vaig pensar que no podia ser! que havia d'anunciar el meu habitual intercanvi de postals de Nadal i per això vaig crear la meva primera postal de la temporada. Una postal senzilla, sense complicació: embossing, segells, troquels... i poca cosa més. Això sí, amb aquests segells de la Gerda Steiner que són una monada.

Amb aquesta postal us animo a apuntar-vos un any més al meu intercanvi particular (m'envieu una postal i jo us envio la meva!). Si és la primera vegada que participeu només m'heu de deixar una adreça de mail i jo us escriuré amb la meva adreça.

Ja tinc ganes de començar a produir postaletes i d'obrir la bústia i sorprendre'm amb les vostres creacions!!!  

Us hi espero!!! Teniu tot el mes per apuntar-vos-hi!!!



I la part de darrera...

 

11 comentaris:

  1. M'apuntoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!! Se m'ha sentit???jajajajajajaja
    I l'adreça si no has t'has mudat, ja la sé!!jajaja. La meva és la mateixa també!
    Petonets i bon diumenge!!!

    Charo

    pd: la targeta és molt simpàtica!!!. Amb l'emoció no he dit res d'ella!jajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres! Una passada de postal, molt divertida. Jo també m'hi apunto.
      Una abraçada!!!!
      Àngels.

      Elimina
    2. Charo!!! tu ja eres a la meva llista!!! fins i tot sense apuntar-te!! jejejeje, I noooooooo, no m'he mudat! així que les dues estem "fitxades". Un petonàs i fins molt aviat!!! Petonets

      Elimina
  2. Disculpeu, l'ordinador s'ha tornat boig.

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis, ja està arreglada l'anada d'olla de l'ordinador, jajajaja i em fa molta il·lusió que t'hagis apuntat una vegada més!!! Un petonàs

      Elimina
  3. M'apunto com cada any Montse!! Quines ganes de veure la preciosa tarja que m'envies.
    L'adreça suposo que la tens de cada any, sino ja m'ho diràs.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial!!! ja hi comptava!!! L'adreça de moment la mateixa :). Fins ben aviat!!! espero amb il·lusió la teva targeta!! :)

      Elimina
  4. Per suposat que jo també m'apunto! I jo tampoc m'he mudat. Jo també estic en baixa forma creativa. A veure si em poso les piles perque tinc moltes idees per fer abans de Nadal. Ja sé que la majoria es quedaran només en idees però si aconsegueixo fer algunes ja em donaré per satisfeta. I la targeta de "presentació de la temporada" una monada com sempre.Petonets


































    2

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Rosa!!! de fet ja et tenia a la meva llista!! jo també tinc mil idees i mil projectes en ment, però sempre acaben quedant en la llista de pendents! a veure si aconseguim fer-ne realitat uns quants! Molts petonets

      Elimina
  5. Hola Montse!!!
    M'apunto!! Quasi s'hem passa aquest any també i es que tinc el bloc una mica oblidat. La postal és una cucada! Un petonàs (tampoc he canviat d'adreça, je je je)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ueeeeeeeeeee Montse! no saps quina il·lusió em fa tornar-te a tenir per aquí!!! Estaré encantada de rebre novament una de les teves petites obres d'art. I no abandonis el blog que se t'enyora! Molts petonets

      Elimina