Bocins de paper, màgia i colors: Els colors de la tardor...

dijous, 30 de novembre del 2017

Els colors de la tardor...


Perquè hi haurà un dia que no podrem més i llavors ho podrem tot!

 (Vicent Andrés Estellés)

Vaig in extremis a fer la segona entrada del mes (era el meu objectiu d'aquest any i ja el vaig trair el mes passat, així que aquest mes no podia fallar tot i que estic enterrada entre correccions). 

La setmana passada vam celebrar un sant i un aniversari endarrerits d'uns amics. Com sempre vaig intentar deixar-me anar per crear una targeteta. Feia poc havia rebut uns segells de tardor i vaig aprofitar per utilitzar-los. 

Vaig fer una targeta lliscant amb un moltes felicitats a l'interior i un espai per a signar. El fons fet amb distress, amb aquestes tintes també vaig pintar les tres fulles que apareixen. Els segells pintats, unes fulles troquelades i poqueta cosa més...

Els hi va agradar molt i espero que a vosaltres també. A mi em va fer feliç retrobar-me amb la inspiració. Ara aquesta setmana em posaré a fer postals nadalenques perquè les vuit persones (espero no descomptar-me) que us heu apuntat a l'intercanvi rebeu la vostra targeta a temps! :). I després tota la resta que tinc a la llista :).

Bé... aquí us deixo amb la meva creació.



 

8 comentaris:

  1. BRUTAL Montse!
    Quina passada de targetes, són una passada, no sé si és perquè la tardor i les fulles m'agraden molt però m'han deixat amb la boca ben oberta.
    Una càlida abraçada!

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! sempre em puges l'ego :). A mi també m'agraden molt els colors de la tardor i en comprar-me aquests segells vaig saber ràpidament com faria la targeta (no vaig ser tan ràpida fent-la tot s'ha de dir, jajaja). Petonets

      Elimina
  2. M'encanten!!!!. Sóc una enamorada de la tardor (encara que ara no hi hagi i el "veroño" s'instali i no la deixi sortir!!jajajajaja). Les nines una xulada i aquestes fulles troquelades són amor!!jajaja
    Petonets i bon cap de setmana!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tens raó, ja que del veroño passem al otoverno (jajaja). El segells va ser amor a primera vista i les fulles són un regal que li vaig fer a la Pilar i que tenia troquelades per casa. Un petonàs

      Elimina
  3. Hola Montse!! que maques t'han quedat i que xulus aquests segells de tardor!! segur que els hi ha agradat molt!! i ara, ja estem a desembre i hem de posar el xip de Nadal jajajaj fins aviat!! una abraçada gran!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! La meva ment ja vol posar-se en mode nadal però estic en mode correcció :O, ja he gastat dos bolis vermells en una setmana!!! imagina't. Petonets i fins ben aviat!

      Elimina
  4. Què bonic t'ha quedat tot!! Quins colors! Ànims que el trimestre ja s'acaba i arribaran les vacances ben merescudes. Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! síiiii, quines ganes!!!! ara toca una setmana dura i ja de baixada!! petonets

      Elimina