Bocins de paper, màgia i colors: Un LO per a la fira...

dijous, 16 de març del 2017

Un LO per a la fira...


(...) Caminante, no hay camino, se hace camino al andar. (...)

(Antonio Machado)

Demà s'obren les portes de la fira d'scrap de Sitges, aquest ja és el cinquè any!!!!!

Mare meva! Com passa el temps!! Encara recordo la primera edició i com ha anat creixent... 

Els darrers anys, apart de passejar-me per la fira i buidar el bitlleter :), he participat també a l'exposició de LO's que es fa a l'edifici Miramar. Aquest any he estat novament convidada (moltes gràcies Esther!) i amb molta il·lusió avui us mostro la meva pàgina.

Aquest any es tractava de reflectir aquest 5è aniversari, amb alguna foto d'alguna edició anterior (no necessàriament de la fira), una crònica i el lema que és el que encapçala avui aquesta entrada: "se hace camino al andar".

Ràpidament vaig tenir la idea al cap: què reflecteix millor aquesta fira? les botiguetes, el material, la Rita que ens acompanya cada any en el cartell, les bosses..., les tisores, els colors de la fira... la meva neurona es va posar a treballar a tota velocitat... i... què és el que més li agrada fer a la Montse (o sigui jo :))??? doncs... un diorama! Així que vaig pensar que l'ocasió es mereixia un diorama on es mostrés una botigueta on la rita fa de venedora i també de creadora fents demostracions de materials. Vaig permetre'm la llicència de posar una finestreta a la parada amb una foto de Sitges (no és la millor del món, però és la tenia d'un dia gris...) i també vaig ignorar la consigna de la crònica, sóc nefasta per a això, no sé què posar, així que ho vaig substituir per unes paraules que acompanyen els cartells de les anteriors edicions.

La veritat és que tot i que jo no acostumo a tirar-me floretes estic molt contenta amb el resultat, he gaudit moltíssim fent-lo, imaginant cada detall... i espero que a vosaltres també us agradi en viu si teniu l'oportunitat d'anar-hi o en foto per aquí.

I ja està... no m'enrotllo més... espero trobar-vos a algunes de vosaltres per Sitges. Aquí van les fotos!



 
 




 

10 comentaris:

  1. Plas, plas, plas, plas!!!! (són aplaudiments!!!jajajaja). M'encanta, Montse!!!. És una preciositat de les teves. Ets la reina dels diorames!!!!!. Espero veure la teva creació aquesta tarda que faré una escapadeta a Sitges!!!. La pistola d'embossing "m'ha matat"!!jajajajajajaja. De veritat: ets una crack!!!!
    Petonets!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! La veritat és que els diorames són el que més m'agrada fer :), m'agrada molt la tridimensionalitat i pensar tots els detallets. Un plaer compartir amb tu la tarda de divendres! i aquesta exposició! Un petonàs

      Elimina
  2. Com la Charo, -plas, plas, plas,...- molts aplaudiments.
    Es genial el teu LO, superoriginal i amb molts detalls.
    Demà hi aniré a la fira, i tindré la sort de deleitar-me mirant els detalls.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! És curiosa la imaginació i la creativitat, de vegades estàs totalment bloquejat i d'altres tindries mil idees! aquest va ser el cas, ràpidament vaig tenir clar què volia fer i estic contenta amb el resultat. Espero que en viu t'hagi agradat més :). Un petonet

      Elimina
  3. Enhorabona!!!... es xulissim!!! cada vegada et superes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! el tema em va inspirar molt i m'hi vaig trobar molt còmoda pensant cada detall. Petonets

      Elimina
  4. Montse vaig veure el teu treball en directe i em va encantar, realment era una meravella.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Jo vaig enyorar el teu LO aquest any. Molts petonets

      Elimina
  5. Pots tirar-te floretes, totes les que vulguis... un camp sencer et mereixes!!!
    ES-PEC-TA-CU-LAR! No cal dir res més, les paraules sobren. Una obra d'art.
    Per cert: un gust i un honor conèixe't "in person"... i un moment super agradable :)
    Petonets, Montse!!!

    ResponElimina