Bocins de paper, màgia i colors: 60 anys (2)...

diumenge, 12 de febrer del 2017

60 anys (2)...


Fotografiar és posar en una mateixa línia de mira el cap, l'ull i el cor.


(Henri Cartier-Bresson)

Avui us deixo la segona entrada d'aquest àlbum dels 60 anys del meu germà. En aquesta entrada us mostro les primeres pàgines, ho aniré fent per entregues perquè tot sencer seria molt llarg.

Ja us vaig explicar que el fil conductor de l'àlbum és la fotografia, a totes les pàgines surt alguna càmera, i en la majoria d'elles són una part important (el paper del fons, les decoracions). Moltes de les fotos amagades estan en pàgines que simulen negatius (tinc la bind-it-all que odio a mort i gairebé no utilitzo mai per enquadernar però en aquest àlbum li he tret un profit inimaginable!!! jajaja).

Penseu que a cada pàgina hi ha desplegables que intenten seguir la mateixa estètica, així que veureu que les dues primeres pàgines amaguen dins seu unes quantes més. La feina va ser meva per fer fotos de conjunt, amb una tela d'enquadernar enorme a terra i jo fent equilibrismes :). I jo que sempre dic que no m'agrada fer LO's i acabo fent àlbums amb 40 LO's!! (bé... 40 potser no hi ha que sóc una exagerada...) :-O.

Les frases relacionades amb la fotografia són de fotògrafs o personatges relacionats amb aquest món i estan retallades amb la meva estimada Cameo que  no ha parat aquests dies. Moltes de les fotografies les vaig "revelar" amb format polaroid per internet, la veritat és que és la primera vegada que faig una comanda d'aquest tipus i em va encantar, apart de que ho vaig trobar més econòmic que les fotos habituals (és clar que em vaig demanar una pila :)).

No us fixeu amb les pintes dels anys 60, 70 (perquè el meu germà em mata) jajajaja.

Com no sabia les dates de les fotos les he anat posant per temàtiques, avui toca la de petit, germans i kumbaià :). No us he penjat les fotos individuals de cada pàgina perquè no us canseu, crec que així en grup ja us podeu fer una idea :). 

Espero que us agradin! 


 
 Aquestes dues pàgines s'obren cap amunt sortint...


I les de la dreta novament s'obrien...






6 comentaris:

  1. Super mega ultra complertes les pàgines!!!!jajaja. M'encanten!!!. Amb un munt de detalls...quina feinada, MOntse!!!!
    Petonets i bona setmana!. Ja vull veure com segueix aquesta meravella d'àlbum!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! No sempre és fàcil fer àlbums amb moltes fotos i posar-hi els detalls justos, el tema de les càmeres em va facilitar la feina i m'encanta combinar les pàgines de la mateixa temàtica. Però sí... feinada és! :). Per cert! que vaig fer servir a la pàgina de germans unes fustetes que em vas regalar tu i que em van anar de conya :). Un petonàs

      Elimina
  2. Uf! Estic esgotada només de pensar en la feinada que has fet. Em continuen meravellant aquestes pàgines i els seus mil desplegables. Com diu la Charo, ja tenim ganes de veure més. Petonets i bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja, feinada sí però m'ho vaig passar pipa!!! i per una vegada vaig abandonar les correccions i vaig scrapejar (tot sigui per la causa! :)). Aviat en tindreu més :). Un petonàs i moltes gràcies pels comentaris.

      Elimina
  3. mare meva Montse! Em deixes sense paraules, és una preciositat d¡àlbum.
    Petonets guapa.

    ResponElimina