Bocins de paper, màgia i colors: 8 dies per Nadal...

dissabte, 17 de desembre del 2016

8 dies per Nadal...

 
Cerco entre els núvols
un racó blau de cel
per penjar al pessebre
el més gran estel.
 
(Isabel Barriel)
 
 
Comença el compte enrere que ens portarà al Nadal...  després de molts dies de molta (massa) feina i de no tenir temps ni per respirar, aquests dies vull tornar a compartir amb vosaltres els treballs nadalencs que he anat fent els darrers dies. 
 
Com sempre ara em passaria dues setmanes senceres fent targetes de Nadal perquè la meva neurona creativa ja s'ha posat en marxa, però encara em queda una setmana de feina i després espero poder-me dedicar a relaxar-me i a fer-me alguns propòsits per aquest nou any. Entre ells "obligar-me" a fer més scrap i a compartir-ho amb tots vosaltres, perquè certament ho he enyorat, i molt, al llarg d'aquest trimestre que per a mi ha estat etern i dur.

Volia començar aquesta entrada amb un punt de tristesa, ja fa un mes vaig fer el meu darrer taller a l'Enxaneta, darrer perquè la botiga de la Mercè tanca les portes aquest mes. No havia tingut ni un moment ni per descarregar-me les fotos i avui vull deixar alguna imatge d'aquell dia. Com sempre amb fantàstica companyia vam aprendre a fer algunes estructures diferents per a les postals de Nadal.

Gràcies a les dues Esther, l'Edurne, la Claire, la Imma per compartir amb mi aquest dissabte, gràcies a totes les noies que heu fet tallers amb mi i moltíssimes gràcies a la Mercè per donar-me aquesta oportunitat, ha estat una experiència inoblidable que trobaré molt a faltar. 
 
Ha estat un plaer compartir els meus modestos coneixements amb totes les noies que heu vingut a cada taller i compartir cada preparació (primavera scrapera inclosa) amb la Mercè, una persona fantàstica que espero amb el temps torni a emprendre algun projecte creatiu (i que compti amb mi :)). Molta sort Mercè en aquesta nova etapa!!!

I bé... no m'enrotllo més...

Aquí va un petit collage (vam anar tan de bòlid que només vaig fer quatre fotos i alguna més que em va enviar la Claire).
 
 
I aquí us deixo dues de les targetes que vam fer. 
 
La primera ja és una vella coneguda vostra. La vaig treure del bagul dels records perquè és una estructura que sempre agrada molt, és molt original i molt adient per aquestes festes.
 
 
El millor de la targeta és la sorpresa d'obrir-la i llegir el missatge amagat..., malauradament no vaig fer fotos i la postal deu estar en alguna saca de correus :).

La segona és una altra estructura que a mi m'encanta des de que la vaig descobrir, la vaig utilitzar per fer una capseta que amagava un regal i vaig adaptar les mides per fer-la en forma de targeta. 
 
La targeta també té sorpresa perquè quan estires s'obren dos tags amb un missatge amagat.
 

 
I per avui ja n'hi ha prou... però continuaré en breu...
 
Ah! dir-vos que les targetes de l'intercanvi van sortir dimarts, suposo que donat el caos de correus aquests dies trigaran però espero que si més no us desitgin un bon any!! Gràcies a totes les que heu participat!!! Espero que us agradin!
 

3 comentaris:

  1. Ai, quina pena que la Mercè tanqui!!!. Espero que la seva nova etapa vital estigui plenes de coses boniques (s'ho mereix molt!. Dóna-li records de part meva, si us plau, sempre m'ha rebut amb molta estima!).
    Sobre les targetes: m'encanten!!! i saps? no sé fer cap de les dues (les estructures, dic). Hauré de buscar per internet a veure si hi han tutos!.
    La meva targeta va sortir direcció Vilanova fa pocs dies...espero que t'arribi aviat!
    Petonets i molt bon cap de setmana!!!!

    Charo

    ResponElimina
  2. Sí, a mi també em va fer molta pena veure que la Mercè tancava. Ho vaig veure al facebook. Les dues targetes són impressionants. Ens poses el llistó molt alt! A mi aquest any el Nadal se m'ha tirat a sobre sense adonar-me i tinc una pila de coses per fer encara. Aquesta setmana que comença demà m'espera una feinada terrible, entre elles enviar la teva targeta. No sé qui és el patró de Correus però m'encomanaré a ell per a que t'arribi aviat! (Si més no, posar una espelma a Santa Rita, que és la patrona dels impossibles, jajaja). Petonets i bona última setmana del trimestre!

    ResponElimina
  3. Estava fent un cop d'ull als teus fantastics treballs i he arribat amb aquesta entrada, només dir-te que si algun dia faig alguna cosa seràs la primera en saber-ho i que jo també començo a enyorar tots els moments de creativitat compartits, records a la Charo a la Pilar i .... Petons!!!!

    ResponElimina