Bocins de paper, màgia i colors: 6 dies per Nadal

dilluns, 19 de desembre del 2016

6 dies per Nadal

 
Aromes de bosc a ciutat,
vermell, verd i granat,
llums amb estels,
i flors i rams i arbres de Nadal. (...)

(Isabel Barriel)

 
Una entrada nova... aquesta serà breu (tinc soneta i vull anar a dormir però no volia esperar més per anar publicant les targetes que he anat fent aquests dies).
 
Aquests dies he descobert que tinc dos estils nadalencs, el que us estic ensenyant aquests dies, molt craft, paper de llibre amb gesso com a fons, cordill, roba de sac... un punt rústic... i l'altre totalment diferent, més infantil, desenfadat, amb colors típics, amb segells... Amb els dos m'hi sento molt còmode i amb els dos gaudeixo molt...
 
Les dues targetes d'avui són del primer estil. Unes targetes sorgides de deixar-se anar, jugant amb les estrelles que tan m'agraden i diferents materials i textures.
 
Espero que us agradin!
 




 


5 comentaris:

  1. Petites obres d'art ja t'ho dic jo!!!!!jajaja. M'encanten totes dues!!!. Tinc absoluta adoració per la combinació de blaus i tons marrons, així que no em poden agradar més!!!. ARTISTAZA! :-D
    Petonets a dojooooo! :-D


    Charo

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest estil tan teu!!! No se com t'ho fas per combinar textures, materials i que et surti, como diu la Charo una autèntica obra d'art. Son una preciositat!!! Petonets ;)

    ResponElimina
  3. M'agraden tots els teus estils nadalencs Montse.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
  4. M'encanta aquesta combinació del blau i el craft! I amb la roba de sac éxit total! Són precioses! No sabria amb quina quedar-me! Petonets

    ResponElimina
  5. Són precioses!!!! M'agraden aquestes barreges que fas de materials.

    Una abraçada!!!

    Àngels.

    ResponElimina