Bocins de paper, màgia i colors: El primer any de la Clàudia (4)

dijous, 31 de juliol del 2014

El primer any de la Clàudia (4)


L'amor veritable és el desig inevitable d'ajudar l'altre perquè sigui qui de debó és.

(Jorge Bucay)


I aquí us deixo avui una nova entrada d'aquest àlbum (que no s'acaba mai, jajajaja). No podia fallar a una de les meves més fidels seguidores, la Charo, que em reclamava a crits la quarta entrega, jejeje.

Avui dues pàgines més, molt diferents, una vegada més. 

La primera m'encanta (tot i que estigui malament que ho digui jo), però la trobo molt dolça i a més surt la meva estimada lluna, i els estels, i els núvols... amb una foto també molt especial.




La segona és un esclat de color, no n'estic massa satisfeta però... "es lo que hay", vaig enamorar-me d'aquest paper vermell però ara així posat potser és una mica massa, jajajaja. Coses que té la inspiració... que de vegades ens agafa de vacances :).




Aprofito també per dir-vos que he penjat a la pestanya de tutorials les adreces dels vídeos del youtube on s'explica aquesta estructura.

Són set i són llarguíssssssssssimmmmmmmmmmmms, jo me'ls miro sempre passant ràpidament i anant a la part que m'interessa. 

En especial al segon fa l'estructura d'espina, en el tercer la uneix a les pàgines i en el sisè i setè fa l'estructura de la portada (per qui es vulgui estalviar el pas a pas tan extens...).

17 comentaris:

  1. Continua l'àlbum sense decepcionar-me, a l'altura dels teus treballs que sempre són magnífics!! A mi m'agrada moltíssim la pàgina vermella, pense que hi queda genial amb el tipus d'imatges que has escollit per a eixa part de l'àlbum. Ara mateixa vaig a veure els tutorials de l'àlbum, mil gràcies per posar-nos l'enllaç. Petonets des de València

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa, sempre em poso vermella amb els teus comentaris, jejeje.Ja veig que la pàgina vermella impacta!!! Un petonàs

      Elimina
  2. jajajajajajaja...Estic afònica de tant "cridar" la continuació de l'àlbum!!jajajajajajaja. Tu fes-me cas, dona!!jajajaja
    Què dir-te de l'àlbum??...la primera pàgina em sembla preciosa i molt dolça. I la segona a mi m'agrada molt també, perque és una explosió de color i d'alegria i el Nadal amb nens és això. Total i resumint: que m'encanta tot!!jajajajaja
    I ja espero la cinquena part, però sense cridar!!jajajajajajajajaja
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajajaja... valeeeeeeeeee, els teus desitjos seran realitat!!!! la setmana vinent mésssssssssss, jajajajaja. I quan s'acabi què???????????? Un petonàsssss

      Elimina
  3. Precioso trabajo.
    Gracias por compartir
    Sonrisas de colores y bendiciones a granel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias a ti por pasearte por mi blog. Un besazo

      Elimina
  4. Quina meravella de mini!! M'agraden totes les pàgines, inclosa la vermella de Nadal. Trobo que li ve perfecte!! I les fotografies són molt bonas! Preciós treball! Petons i a gaudir de l'estiu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! La veritat és que mini, mini no és, jajajajaja, és més aviat maxi!!! (25x25 cm!) tot i que prefereixo treballar en espais petits també he gaudit molt amb aquest format, era tot un repte. Un petonet i bon estiu per a tu també!

      Elimina
  5. Un àlbum preciós, a mí m'encata la part vermella, és super alegre i vital!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Ja veig que la part vermella triomfa! jajaja i jo que no n'estava convençuda... Un petonàs

      Elimina
  6. Fantàstic! El club de fans d'aquest àlbum estàvem esperant que tornés, jejeje!
    M'encanten les dues pàgines. He de confessar que...la vermella m'agrada molt! (dec tenir el gust especial...)
    Me'n vaig de cap a veure els tutorials! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja, hauré de fer un sorteig entre tot el club de fans de l'àlbum, jajajaja. I no tens un gust especial, o sí... el teu propi, oi? els gustos són totalment particulars! :). El tutorial és una pallissa, jajajaja, acabaria abans jo amb quatre explicacions però em fa una mandraaaaaaa, ara bé, anant a les parts essencials un pot treure la informació desitjada. Un petonàs wapa

      Elimina
  7. Hola!! jo també m'afegeixo al club de fans de l'àlbum, al grup de les que ens agrada la pàgina de Nadal, al grup que trobem que t'ha quedat preciós jajajaja...en fí que ens tens abduïdes i en volem méééééeéssss
    :-) m'encanta mirar les fotos que penges per què estic descobrint detallets que no havia vist :-)

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  8. Doncs a mi m'agrada molt la de nadal, el color li diu molt.

    ResponElimina
  9. Un àlbum preciós, he vist toootes les entrades. Estic d'acord amb la Sònia, el vermell havia de ser per a mí és el millor representant del Nadal !!!!

    Petonets

    ResponElimina
  10. Tia Nana te ha otorgado el premio Liebster Award, está dirigido a blogs que tienen menos de 200 seguidores y que apuestan por el contenido propio. Pasa, recoge tu premio y disfrútalo.

    Que tengas un feliz día.

    http://tianana75.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  11. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như địa chỉ bán máy đưa võng ở đâu uy tín.

    ResponElimina