Bocins de paper, màgia i colors: Projecte calendari: mirant enrere...

diumenge, 19 de gener del 2014

Projecte calendari: mirant enrere...


El nostre temps és l'ara. Avui és el primer dia de la resta de la nostra vida. 
Allò que fem avui determinarà allò que serem demà.

(Jaume Soler i Mercè Conangla)

Ja fa dies que volia fer aquesta entrada per fer una mica de memòria d'aquest projecte entre la Pilar i jo que he estat compartint amb vosaltres al llarg de tot l'any. 

Ara comencem ja un nou calendari, però això no ho podreu veure fins la propera entrada :).

Volia però tancar el calendari ensenyant-vos la portada i un recull de tots els tags que ens hem intercanviat. 

Quin goig veure'ls així tots juntets!!! M'ha fet adonar de moltes coincidències en els mesos entre les dues (colors, detalls, idees,...) que sense saber-ho hem utilitzat igual, potser és que ens coneixem molt? :).

Aquí us deixo la portada, és senzilla però n'estic contenta. De fet va ser el primer que vam fer el primer dia que vam quedar la Pilar i jo per donar forma al projecte.






























El conjunt dels tags que m'ha regalat la Pilar:


I els meus...


La veritat és que ha estat un projecte molt maco, amb molta il·lusió compartida i molta creativitat. Jo he descobert que m'encanta treballar en espais petits, hem aconseguit petites obres d'art de 8x12 cm.

Gràcies per acompanyar-nos en tots aquests mesos amb els vostres comentaris!

25 comentaris:

  1. Quin goig veurel's tots junts!!. La portada és senzilla, però ben bonica i alegre!.
    Ja tinc ganes de veure la pròxima entrada!!!!jajaja

    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que sí, que la portada és sencilla, no és habitual en mi, jejeje. A mi també m'ha encantat veure'ls tots junts, la perspectiva és diferent, oi? Petonets

      Elimina
  2. La veritat és que veure'ls tots junts impressiona. I la tapa t'ha quedat molt bonica. Va ser una idea molt bona la de fer el calendari intercanviat. Jo volia fer un aquest any però ja vaig amb retràs (com sempre). Molts petons i bona setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que va ser una bona idea i ara tenim un bonic record, de fet tot i que el mes no correspon al d'aquest any torno a tenir el gener posat al menjador :). A veure si t'animes i aconsegueixes fer el teu! Petonets

      Elimina
  3. Ohhhh, què maco!
    Aquesta portada clean & simple (crec que es diu així, jeje) m'encantaaa!
    i els tag's, així tos junts fan molt de goig, els dos grups, tant els teus com els de la Pilar.
    Un projecte preciós.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que em diguis això del clean and simple! sempre vull fer coses així i no em surten mai, jeje, el dia que vaig fer la tapa segurament tenia febre, jeje. Un petonàs

      Elimina
  4. Tens tota la raó , quin goig fa veure'ls juntets !!! M'ha agradat molt anar-los veient de mica en mica. Laportada ,m'encataaaaa i es que els pots m'agraden molt, tenen un fons... es poden omplir de tantes coses boniques !!!
    Ara ja desitjant a anar veient el nou calendari,

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish sí... els pots són genials!!! a mi també m'encanten, donen molt de joc i certament els podem omplir de tantes coses!!! :). Petonets

      Elimina
  5. En cada entrada et dic que m'encanten els vostres tag's i aquest cop tinc que tornar-ho a dir. M'encanta aquest projecte que teniu a mitjes amb la Pilar, és fantàstic!!
    Petons Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha estat un projecte molt xulo sí i ens va fer pena tancar-lo al desembre... però cal renovar-se :). Petonets

      Elimina
  6. Després de seguir cada més aquest meravellós projecte, una vegada més estic per ací per dir que m'encanta cada Tag que heu presentant, fan un conjunt realment preciós. Enhorabona i ja estic impacient per veure el que serà el començament del calendari d'aquest any 2014. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! jo estic més contenta d'uns tags que d'uns altres però suposo que també reflecteixen cada moment personal. Un petonàs

      Elimina
  7. Són fantàstics tots !!
    Es nota que teniu una gran passió pels detalls i una gran habilitat per tal de portar-los a terme.
    Segur que en el nou calendari us superareu un cop més.

    Ratpenat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies peque! sí... ja saps com ens encanten els detalls i omplir cada foradet... jajajaja. No sé si ens superarem però també hi posarem molta il·lusió! Petonets

      Elimina
  8. Enhorabona pel vostre projecte conjunt!! Esperarem el calendari del nou any amb interès! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! aviat arriba el proper, jejeje. Petonets

      Elimina
  9. Oooh!!! és meravellós vorel's tots junts,és un projecte molt bonic amb molt de sentiment!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que hi hem posat molt de sentiment en cada tag i en cada pàgina i quan arribava el sobret de l'intercanvi tornàvem a ser com dues nenes obrint un paquet sorpresa! Petonets

      Elimina
  10. estava esperant aquesta entrada!!!!!!!!!!!!! m'encanta veure¡ls tots junts! sí que són petites obres d'art!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! sí que és cert que són petites obres d'art... sembla mentida que en un espai tan petit es puguin reflectir tantes coses, oi? Petonets

      Elimina
  11. Quina meravella de tags!! M'agraden tots! Quin projecte tan bonic i tan ben realitzat. Enhorabona a totes dues,! Heu fet una feina preciosa!! Ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! ara queda en el record un preciós àlbum! Un petonet

      Elimina
  12. Montse, quina enveja de tags!! ;-o)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje, i és que són molt macos oi? ;) Petonets i gràcies per seguir el projecte

      Elimina
  13. Muchas gracias! me pasearé con tranquilidad por vuestro blog. Un beso

    ResponElimina