Bocins de paper, màgia i colors: Nadal...

dilluns, 25 de desembre del 2017

Nadal...


(...) És Nadal i al meu cor
hi batega l’esperança
que aviat sereu a casa
quan s’acabi aquest malson.

I les llums i el color
Que lluïm en aquests dies
denuncien la injustícia,
no caminareu mai sols. (...)

Josep Thió (adaptada per Òmnium Cultural)


Ja és Nadal!! els dies passen ràpidament i gairebé ni me n'adono. Tinc moltes postaletes per ensenyar-vos però ja ho aniré fent :).

Avui però abans de marxar us volia ensenyar una nova creació, aquest any em venia molt de gust provar amb els negres i grisos, ja sé que no semblen colors nadalencs però és una combinació molt elegant i m'agrada el resultat. 

Quan vaig trobar aquest arbret em vaig enamorar a primera vista i la resta va sortir sol... Espero que us agradi!

Mentre desitjar-vos 

MOLT BON NADAL!!! 





4 comentaris:

  1. Siiiiiiiiiiiiiiiiiii, és molt elegant i és la meva targeta!!!!jjajajaja
    La meva nebodeta i tota la família van "xalar" molt al veure com s'obria!!!!
    Petonets i bon Nadal (again!!!).

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que t'agradés! no n'estava del tot segura pels colors poc habituals. L'estructura és un èxit assegurat, qui la veu s'enamora. i de ben segur que la faré servir més. Un petonàs

      Elimina
  2. Els tons grisos i negres li donen un toc molt elegant, ideals per la Charo, que segons ella no és gens nadalenca. Aquest arbret és moníssim. M'encanta!!! Petonets i Bon Sant Esteve!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! és veritat que són colors que fan elegant, potser també seriós, però de vegades cal provar noves coses. L'arbret és preciós sí!! ara em penedeixo de només haver-ne comprat un! Molts petonets

      Elimina