Bocins de paper, màgia i colors: Card in a box

dissabte, 9 de setembre del 2017

Card in a box


Tot just hi ha dos dies a l'any que no es pot fer res. Un es diu ahir i l'altre demà. Per tant avui és el dia ideal per estimar, créixer, fer i sobretot viure.

(Dalai Lama, Tenzin Gyatso)


Ja ha comença el mes de setembre i amb ell la tornada a la "normalitat", tornar a treballar, la rutina, les correccions, les presses, l'estrés :-O... dilluns arribaran els nens i ja tot anirà a gran velocitat. El meu propòsit per aquest any (per a mi l'any sempre comença al setembre) és prendre'm les coses amb més tranquil·litat i tenir més temps per a mi, això inclou fer més scrap. No sé si ho aconseguiré però ho intentaré, de moment continuo amb el repte mínim de fer dues entrades al mes (aquest any ho he aconseguit a excepció del mes de maig que sempre és de bojos amb el final de curs).

Avui us porto una targeta per un altre company que ha marxat de la meva escola. Ell és professor d'educació física i li agrada molt la natura, la muntanya, etc. i és per això que tenia clara com seria la targeta. Per mi ha estat un plaer conèixer-lo i el trobarem a faltar.

Una vegada més he triat l'estructura de la card in a box perquè permet la tridimensionalitat que tant m'agrada i al mateix temps permet guardar la targeta. He seguit el mateix model que vaig fer pels altres dos companys i que podeu veure aquí.

He volgut crear una imatge amb un excursionista i les muntanyes de fons i alguns detallets més. Estic contenta amb el resultat i a ell li va agradar molt. 

Aquí va...





8 comentaris:

  1. Un detall preciós, simpàtic, personal, tendre, ple de detalls... únic! M'encanta i m'encantes, Montse!
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei! quina il·lusió trobar-te per aquí! Moltes gràcies!!!! La veritat és que sí que intento fer treballs personals, amb un toc que em porti cap a la persona a qui va adreçada. Això és el millor, no? Un petonàs

      Elimina
  2. Gràcies per les teues idees!Vull fer una!!
    També sóc mestra i el meu proposit d'enguany (je,je) és el mateix!! :)(Ja vorem...)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu! espero que et serveixi d'inspiració i ben aviat en facis una, qui la rebi estarà molt content perquè és una estructura que sempre sorprèn, jeje. Un petonàs

      Elimina
  3. Maquíssima total!!!!!. M'agrada molt el paisatge que has creat!. El cim de les montanyes...què es??...gesso??. I no fa falta que et digui que no sé la resposta a la "fòrmula aquesta"!!jajajajaja (sóc de lletres pures!)
    Petonets i bona tarda de diumenge!"!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! El cim és una mena de pasta que vaig comprar que en teoria simulava neu, té un toc brillant (que aquí no s'aprecia), no sé ni on ho vaig comprar la veritat!!! Ah! i t'haig de confessar que aquesta equació me la vaig inventar sense pensar i ara que he provat de resoldre-la no té solució, jajajaja. La gràcia és que ell és profe d'educació física i aquest curs ha de fer unes mates i per això li vaig fer la "brometa". Molts petonets

      Elimina
  4. M'encanta Montse!!! És una tarja increïble, perquè a més a més quan veus l'exterior no penses en que l'interior et sorprendrà tant. L'excursionista amb tots els detalls del paisatge és una meravella.
    Petons Montse.

    ResponElimina
  5. Quina targeta més xula!!! Sí, realment m'encanten aquestes targetes! Recordo l'emoció que vaig sentir quan vaig rebre una d'aquests tipus l'any passat per Nadal. M'encanta l'excursionista! Petonets

    ResponElimina