Bocins de paper, màgia i colors: Un mar de coneixements...

dissabte, 13 de setembre del 2014

Un mar de coneixements...


Per aprendre a pintar, o qualsevol altra cosa, cal ser prou humil per reconèixer les mancances i prou constant per superar-les.

(Eduard Márquez)


Aquest any la meva escola participa en el projecte de la Barcelona World Race.  En el marc d'aquest projecte al llarg del curs tota l'escola realitzarà moltes activitats relacionades amb el món del mar i del coneixement d'aquesta regata.

Fa uns dies es va proposar la idea de tenir un lema comú per tota l'escola i fer-lo bonic amb l'ordinador, jo em vaig oferir per scrapejar-lo :).

I aquest ha estat el resultat... 


Com els hi va agradar molt el resultat, van pensar que el penjarien a l'entrada de l'escola i aleshores vam afegir: "el nostre lema" per a què tothom entengués el motiu d'aquest cartell.


Ja veieu que he continuat la meva vena marinera repetint molts dels detalls que ja he utilitzat aquest estiu en d'altres treballs.

Voldria agrair a les floretes la cessió momentània del fantàstic i enorme troquel del Tim Holtz, que m'ha permès contruir la frase :) (penseu que el cartell és gairebé un DIN-A3.

Espero que us agradi!

17 comentaris:

  1. És xulíssim Montse! Quina sort que tenen a la teva escola de tenir-te de professora! M'encanta com has relacionat el tema del mar i el del coneixement. I, com no? Tots els motius mariners. Encara que sigui repetitiva m'encanta el detall del nus mariner. Prometo no tornar-ho a dir més. Petonets, bon cap de setmana i bon començament de curs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! Jo m'ho passo molt bé fent aquestes coses, més que passant-me hores a l'ordinador retocant cartells :). I tranquil·la... tornaré a fer algun mariner així que m'ho podràs tornar a dir, jajajaja. Un petonàs

      Elimina
  2. T'ha quedat fantàstic!! què mariner!!!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, la veritat és que estic contenta amb el resultat :). Petonets

      Elimina
  3. Ostres Montse, primer de tot…no hauria dit mai que és tan gran! És una preciositat…no deixis aquesta “vena marinera” m’encantaaaaaaaa!!!!
    Quin tema tan bonic per treballar i quina sort que tenen de tenir una “scrapera” com tu a l’escola…. ;)

    M’encanta la frase de l’Eduard Márquez!
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! hauria de posar algun objecte (com els euros de la Charo jejeje) per apreciar-ne la mida. Les fotos sempre enganyen, oi? La veritat és que a mi també m'agrada molt el tema mariner :) i encara tinc pendent un mini de l'estiu (segurament l'acabaré per nadal però... jejejeje). Un petonàs

      Elimina
  4. M'encanta!!!!!!. No pensava jo que era tan gran, sembla més petit a les fotos!
    Dic com la Glòria, no deixis la "vena marinera" perque la tens molt per la mà i et queda fantàstic!!!!!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si posés un euro es veuria més la mida? jajajaja. Hauré de pensar alguna cosa perquè les fotos ens enganyen. Continuaré amb la vena marinera per no decebre el meu fantàstic club de fans :). Petonets

      Elimina
  5. Magnífic Montse!!! Un molt bon començament de curs escolar!!! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Avui ja he superat el primer dia!! jajajaja. Un petonàs

      Elimina
  6. Hola Montse!! que maco que t'ha quedat!! a mí m'agrada molt tot el que fas mariner, el flotador em té enamorada :-) i al cole, desitjo que apreciïn aquest rètol tan bonic !!

    Bon inici de setmana i de curs (aishhh, ara sí que ja s'acabat)

    Molts petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Ja saps que aquest estiu he abusat del tema mariner però a mi també em té enamorada!!! Un petonàs

      Elimina
  7. Montse, preciós!!!!!!, amb això vull englobar tota la teva basant marinera (que m'encanta) i el teu entusiasme i desinterès a l'hora de donar-te els altres.

    Gràcies per deixar que et conegués!!!!

    Un petó!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Quin comentari tan maco! ara m'he posat vermella :). Espero que continuem aquest coneixement ;). Petonets

      Elimina
  8. Qué bonito ese toque marinero!! Me encanta!Bsts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!!! el toque marinero me permite continuar sintiendo el verano cerca :). Besitos

      Elimina
  9. M'ha agradat molt, scrap a l'escola !! Creativitat al poder !!!!!!!! Així m'agrada !!

    ResponElimina