Bocins de paper, màgia i colors: Projecte calendari: setembre

dimecres, 24 de setembre del 2014

Projecte calendari: setembre


La ment és com un paracaigudes, només serveix si s'obre.

(Albert Einstein)

Abans de que s'acabi el mes us volia ensenyar la pàgina del calendari d'aquest mes. Amb el principi de curs s'ha endarrerit una miqueta però finalment ja llueix a casa meva i de la Pilar :).

Les pàgines són un reflex d'alguns dies compartits a Vilanova, que sovint és un petit oasis per la Pilar que trenca la seva rutina habitual i omple la meva habitació de convidats :). Són dies i moments sempre intensos i compartint moltíssimes coses: converses, pel·lícules, scrap, passejades, sopars, confidències...

Aquest agost el temps no ens va acompanyar però malgrat això vam poder fer alguna coseta: viure una miqueta la festa major i descobrir el geocaching (en el nostre cas a Castellet un poblet molt bonic al costat del pantà de Foix) entre d'altres coses.

La meva pàgina està feta aprofitant els papers que tenia sobre la taula del darrer projecte. A la portada una càmera que amaga un petit miniàlbum i unes fotos simulant uns negatius (sempre m'han encantat!).

Tinc un segell petitó d'una càmera que em té enamorada, així que la vaig segellar, la vaig ampliar i la vaig retallar a trossets. A l'interior unes quantes imatges més. A mi no m'agrada gens fer fotos però a la Pilar sí, i en fa tantes que després mai sé quina triar, així que la pàgina de calendari es transforma en un àlbum, jejeje.

Vaig perdre les meves fotos de la targeta de la càmera :-(, així que la Pilar me'n va fer algunes ja enganxades al calendari que són les que us mostro (aquestes costen més de fer perquè l'àlbum ja és tan gruixut que té bonys per tots costats, jejeje).







La pàgina de la Pilar conté un collage que s'entreveu a la primera pàgina i una pila de detallets que li donen un toc molt estiuenc. M'encanta!! i amb aquest blau-verd de la cartolina que em té enamorada!!!



19 comentaris:

  1. El nivell de les pàgines d'aquest calendari va "in crescendo" mes a mes!!!!. Sou unes artistes totes dues!. M'agrada molt la teva pàgina/miniàlbum!!jajajajaja. Seriosament, la màquina de fer fotos és una xulada i ja el seu desplegament em sembla fantàstic!. També m'agrada molt les fotos petites que semblen negatius.
    I la pàgina de la Pilar, amb aquest collage de fotos dintre és una xulada. M'agrada molt la seva portada tant colorida!!!!
    Resum: m'agrada tot!!!!jajajaja

    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! la veritat és que cada mes suposa un nou repte buscar una nova estructura per encabir les fotos o alguna cosa original, però és xulo i després tindrem un àlbum que serà una meravella :). Un petonàs

      Elimina
  2. Les dues pàgines són una passada però no sé perque els hi dieu pàgines quan són autèntics minialbums. M'encanta el detall de les fotos posades com si fossin negatius i l'album en forma de càmera i desplegable és "lo más". I que puc dir de la pàgina de la Pilar amb aquest color que tant m'agrada? I el collage és un resum perfecte. Petonets a les dues i ja estic desitjant veure la pàgina-album d'octubre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tens raó ja... són miniàlbums!!! i després tindrem un súperminiàlbum, jeje. Aquest color el vam comprar per primera vegada el dia que ens vam trobar a Barcelona i les dues ens hem tornat addictes, jajaja. Moltes gràcies pel comentari. Un petonet

      Elimina
  3. Trobe que este mes m'agrada molt, crec que les dues s'haveu esmerat molt,la Pilar amb eixe color blau tan característic de l'estiu i el collage genial i el teu mini a dins de la càmera genial.
    Teniu un bon repte de cara a Setembre.
    Un abraç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! ja estic esperant que arribi la inspiració per la pàgina del proper mes, que està a punt d'arribar, jeje. Un petonàs

      Elimina
  4. Pedazo calendariooooo! Aunque bueno tienens razón se han transformado en minis. Y ademas son preciosos!
    Quechula te quedó. Esa camara ampliada :) creobque tengo el mismo sello jijiji
    Y el colorido de la pgina de pilar es simplemente. Genial!
    Un besazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!! El sello es de un pack que compré en l'Enxaneta que iba con un troquel en forma de paraguas así que es posible que tengamos el mismo :). Me ha encantado esto de ampliar el sello y cortarlo a pedacitos, queda muy chulo y debo estar en fase cámara fotográfica, jeje. Un besito

      Elimina
  5. M'encanten les dues pàgines, són una pasada!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! sempre li posem molt de "carinyo" a les pàgines!! Un petonet

      Elimina
  6. Ja deia jo que trobava a faltar els vostres calendaris... i un mes més m'ha encantat!!
    Petons Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje... és que aquest any hem anat una mica irregulars amb el calendari i encara tenim pendents dos mesos anteriors, però ostres! passa el temps volant i ja aviat ens plantem al desembre!!! Un petonàs i gràcies per ser-hi sempre!

      Elimina
  7. Be, lo de que aquest projecte m'encanta ja t'ho he dit un milió de vegades però aquest mes t'has superat !!! Aquesta combinació de colors em te el cor robat...i per cert, jo també tinc moltes ganes de veure't !!! Sobretot perquè m'expliquis com es fa aquesta capsa de máquina de fotografiar que vas fer....jijijij,
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! jo fa poc que m'he enamorat del verd-blau i ara no puc viure sense ell, jejeje. Jo també tinc ganes de que ens trobem, a veure si trobem un foradet a les nostres agendes!!! Petonets

      Elimina
  8. Ooooh, que xulo!!! M'agraden les fotos posades en els negatius, bona inspiració. Bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Sempre m'han agradat els negatius i vaig pensar que quedarien xulos amb les fotos!!! Un petonàs

      Elimina
  9. Ostres! Quines pàgines tan maques…les dues, tant la teva com la de la Pilar!!! Quina idea tan bona la de la teva càmera! M’wncanta com t’ha quedat…i aquestes tires de negatius queden super-boniques! M’encanta aquest estil que fas últimament…
    En la de la Pilar, a part que m’agraden molt els colors, m’encanta també la finestra que li ha fet…
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! no sóc conscient de tenir un estil diferent darrerament però potser sí que segons l'època els nostres treballs desprenen sensacions diferents... Un petonàs

      Elimina
  10. ja té dit mil cops que aquest projecte m'encanta peró crec que aquest cop t'has superat !!! la combinació de colors és perfecte i aqueste cámara...que requetebonica !!!
    Jo també tinc moltes ganes de veure't i xerrar de projectes, petons, a veure si podem quedar abans de Nadal !!!

    ResponElimina