Bocins de paper, màgia i colors: 50 anys... (4)

dilluns, 29 de setembre del 2014

50 anys... (4)


El nen viu la unitat del moment. És allò espontani, allò profund... en ell no hi ha mediació mental. És un mestre.
 
 (A.Jorge Larruy) 
 
Dilluns una vegada més... a vosaltres també us passen tan ràpidament les setmanes? i sobretot els caps de setmana :).
 
Avui us deixo una nova entrega d'aquest àlbum de 50 anys d'aniversari.
 
La primera una pàgina dedicada als germans amb aquests papers de Sodalicious que feia temps que tenia i que no havia trobat el moment d'utilitzar i els colors que aquest any s'han fet habituals en mi, aquests blau-verds que em tenen enamorada. I com no! moltes finestretes que s'obren i targetes en butxaques...
 




 



















La segona totalment diferent. M'encantava aquest paper de l'Amy Tangerine amb el sol i els raigs de llum però no sabia com utilitzar-lo, així que el vaig trossejar i recomposar en la pàgina interior i en la primera vaig segellar a cada raig una frase d'un pac de segells que m'encanta.
 
 
 
Espero que us agradi... perquè n'hi ha més, jajajaja.

18 comentaris:

  1. Els temps passa molt ràpid, tens tota la raó del món així que, a gaudir al màxim de cada moment i no deixar-nos res per viure. Les pàgines de l' àlbum són tan diferents però les dues están tan ben treballades que fan d'un conjunt fantàstic. A més a més, cada detall li dona eixe toc de la Montse tan característic, però he de destacar de la primera pàgina la combinació de colors que has utilitzat la qual m'agrada molt i de la segona pàgina, eixe sol amb eixes frases, ma deixat enamorada. Enhorabona pel gran treball, eres una artista!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! la veritat és que el que més m'agrada d'aquest àlbum és que cada pàgina no té res a veure amb la següent, cadascuna explica una història diferent. Un petonàs

      Elimina
  2. Molt bonic, aquests papers de sodalicious són una cucada!! i m'encanta l'Emy tangerine !! Aquest álbum és una obra d'art !! El temps passa molt ràpid i ja fa molt que no ens veiem, jijiji o sigui que a veure si fem una trobadeta abans de começar amb els torrons !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! hem d'agafar el calendari a veure si trobem un foradet!!! ja saps que sempre estàs convidada a Vilanova :). Petonets

      Elimina
  3. El temps passa ràpid, de vegades fa por i tot!!!.
    Les pàgines del àlbum m'encanten. El paper de Sodalicius és perfecte per la composició que has fet!. I el de la Amy a mi m'agradava molt!!!. Molt bona idea això de posar les frases a cada raig, això m'ho apunto!!!jajajaja
    Petonetsssssssssssssssssssssssssss!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish sí... el temps és tan estrany, de vegades vola i de vegades sempre que no avança... Feia temps que tenia el paper de Sodalicius, i era el moment de treure-li la pols, és tan maco!!! Un petonàs

      Elimina
  4. M'agraden molt aquestes pàgines. Trobo que les fotos en blanc i negre tenen un encant especial. Aquests papers queden perfectes i tots els detallets són perfectes. Per cert, els núvols i el sol són del paper o els has posat tu? He intentat esbrinar-ho però no ho puc veure bé. I tens raó, el temps passa molt depressa els caps de setmana. Jo estic de vacances des d'ahir i el primer dia se'm va passar volant. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí que les fotos en blanc i negre tenen un toc molt especial??? a mi m'encanten, tenen màgia!. Els núvols??? uns són del paper, altres segellats, altres retallats, o sigui una mica de tot!!! Un petonàs

      Elimina
  5. Quines combinacions de colors més maques!!! la primera és genial: blanc, negre i verd! super fresc!! i l'altre amb el groc, càlid total! vaja que m'encanten!

    ResponElimina
  6. M'encanta veure com avança, i el millor és que cada pàgina és diferent. La primera combinació amb blanc, negre i turquesa m'encanta. I la segona tant colorista no es queda enrerre.
    Petonets Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! a mi també m'agrada molt el que cada pàgina us pugui sorprendre perquè és diferent de l'anterior! Petonets

      Elimina
  7. M’encanta Montse! És tan ple de detallets…! i a mi m’agraden tant les finestretes i reconets d’on surten etiquetes i fotos…!
    M’agraden les dues però si he d’escollir, em quedo amb la segona pàgina, ja que es més colorida i alegre.
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'encanten els raconets amagats, les butxaques, les finestres... donen el toc de sorpresa!!! Moltes gràcies!! petonets

      Elimina
  8. Què boniques les combinacions de papers que fas. M'encanten les dues pàgines, però la del sol em sembla súper original. M'encanten també les lletres dels noms. Queden fantàstiques! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! la del sol va ser una de les pàgines que més em va costar, però al final no va quedar malament, oi? Petonets

      Elimina
  9. QUé cosa más bonita. Esos papeles son increíbles y en tus manos una auténtica pasada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Mare meva, m'havia perdut moltes entrades del teu blog, com sempre em sorprens. Preciosos aquests minis ♥♥

    ResponElimina