Bocins de paper, màgia i colors: Et desitjo... (2 dies per l'arribada dels Reis)

dissabte, 4 de gener del 2014

Et desitjo... (2 dies per l'arribada dels Reis)



També et desitjo que visquis moments difícils, 
aquells que posen a prova la nostra fràgil fortalesa,
 i que t’ensenyin qui ets i qui tens al teu costat. 
I que quan aquests moments difícils passin, 
perquè tard o d’hora sempre acaben passant, 
sàpigues adonar-te que tot es pot superar i que,
 encara que molt poc, ets una mica millor que abans.
 I que aleshores sàpigues donar-ho als altres, 
ajudant-los quan els arribin les dificultats.

(Víctor Hugo)

I ja s'acaba... crec que ja només em queden tres de les targetes que he fet aquest nadal i us les mostro avui totes de cop. Les tres molt diferents.

La primera ha arribat a algunes de les cases de l'intercanvi (esperava que la Charo la rebés  per penjar-la :), però sembla ser que els carters s'han passejat per tota la geografia catalana per portar-la de Vilanova a Tarragona i fins ahir no va arribar :)).




















La segona també ha format part d'aquest intercanvi i l'interior ha estat una còpia d'una postaleta preciosa que em va enviar la Montse l'any passat (gràcies per la idea! :)).




I la darrera per la meva amiga Pilar, amb ella ja fa moooooooolttttttttttts anys que ens fem intercanvis de postaletes i sobretot... d'amistat :). A ella li agraden molt les boles de neu i jo vaig voler simular-ne una que en girar-la nevés purpurina però com no estava a casa quan la vaig fer no en tenia i vaig posar estrelletes... va sortir una mica xurro però la intenció és el què compta, no?? :) La propera espero millorar-la :). Per cert les lletres i els nombres van ser un regalet de la Rosa (moltes gràcies wapa!).



9 comentaris:

  1. Quin goig que fan totes!!!!!!!!!
    I no t'ha quedat "xurro" la de la Pilar...jo la trobo molt bonica i divertida!!!
    Ja t'ho he dit al meu blog, ha estat un intercanvi molt maco i m'ha agradat molt participar-hi (al senyor de Correos ja pensava posar-li "dos velas negras" si no arribava la postal!!!jajajajajaja).

    Petonets, petonàs i fortes abraçades!!!jajajaja

    Charo

    ResponElimina
  2. Hola Montse!! molt maques totes les postals que has fet!! i la meva, em va encantar i no ha quedat cap xurro!! m'encanta la meva bola amb el ninot. És curiós que, tant que m'agraden aquestes boles, no n'he tingut mai cap :-S
    A mí també m'agrada el nostre intercanvi d'amistat, és personal i intransferible :-)

    Fins aviat!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Què maques t'han quedat les tres targetes, cadascuna té algo especial: els colors, la forma, la decoració, l'interior.... genials. Que els reis mags et porten moltes coses i la màgia estiga present a les vostres cases. Petonets

    ResponElimina
  4. Hola Montse!!! M'agraden totes però la primera en especial... per que és la meva!!!! I estic contenta que hagis fet la tarjeta pop-up doncs això vol dir que et va agradar la que et vaig enviar l'any passat, bufff, com passa et temps, oi? Que tinguis una feliç i màgica nit! Un petó

    ResponElimina
  5. Uoooooooooooooooooooooooooo menuda currada te has dado! Madre mía que locura. Y es que son todas preciosisimas! Eres una crak ya sabes que te lo digo siempre jejeje. Un besazo guapa y que se porten bien contigo los reyes!

    ResponElimina
  6. Hola Montse. He estat bastant desapareguda i ara veig les teves darreres entrades amb les precioses targetes de Nadal que has fet aquest any. La veritat totes desborden imaginació i bellesa, però la meva em va deixar bocabadada. Quina preciositat! Felicitats per aquest treball meravellós teu. Una abraçada i Feliç any nou.!!

    ResponElimina
  7. Super maques totes!!!!! totes ens serviran d'inspiració per l'any vinent!!! espero que els reis t'hagin portat moltes coses!!!!

    ResponElimina
  8. Preciosas tarjetas, cada cual más bonita.
    Sonrisas de colores y bendiciones a granel.

    ResponElimina
  9. Una d'aquestes és la meva!!! Em va encantar! He enat molt atrafegada aquetsts dies i no se si et vaig dir quan la vaig rebre, disculpa si no ho he fet.
    Si els teus xurros són com aquesta postal que has fet per la Pilar,... jo en vull molts de xurros com aquest.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina