Bocins de paper, màgia i colors: La vida és...

dijous, 22 d’agost del 2013

La vida és...


La vida és com un viatge per mar: hi ha dies de calma i dies de borrasca. El més important és ser un bon capità del nostre vaixell. 

(Jacinto Benavente)



El dia 15 va ser el sant de la meva neboda, com està a Irlanda i els seus pares la visitaran aviat m'he endarrerit amb la seva targeta, però no podia deixar de fer-la :). Així que... moltes felicitats Maria!!

La inspiració d'aquesta targeta l'haig d'agrair a Garabatos de Papel que fa uns segells digitals preciosos. Fa uns dies va publicar una entrada d'un pescador (sí... també em va inspirar per la targeta anterior! :)) amb un mar fet amb rodonetes que em va encantar, així que l'he copiat!

Ràpidament em va venir al cap la idea d'un far, sempre he trobat que tenen un encant especial i sempre que vaig a algun lloc que n'hi ha intento arribar-hi, a Menorca, a la Bretanya, a Astúries, a Galícia... (bé... i també a Vilanova en tenim un, jejje)... tenen un toc màgic, aquella llum que et guia enmig de la foscor...

Així que la postal va anar prenent forma... ara el davant, ara el darrera... ostres! al final vaig fer dues postals en una!!! perquè la part del darrera també m'agrada molt!

Mica en mica vaig perdent la por a les aquarel·les que em van servir per acolorir el far i el vaixell, imatges per gentilesa del Sr. Google :).

I no hi podia faltar la sorra que vaig portar un estiu de Menorca (sóc un cas!!! i mira que tinc sorra aprop!!! però aquesta tenia un color tan especial!!!). Encara recordo aquell estiu a Tenerife que vam anar a un "todo a cien" a comprar una fiambrera per emportar-nos sorra negra d'una platja!!! sort que a l'aeroport no ens van obrir la maleta! jejejeje.

Bé... us deixo ja amb la targeta... que quan agafo la directa no paro de teclejar :).




16 comentaris:

  1. Molt maca la targeta!! Quina originalitat i imatginació tens!! El mar amb els rodolins queda genial (De segur que t' agafe la idea) i el punt de la sorra queda genial!! Fantàstica, de segur que a la teva neboda li encanta!! Petonets

    ResponElimina
  2. T'ha quedat molt bé ! La destinatària estarà molt contenta.

    Ratpenat

    ResponElimina
  3. Preciosa per dues bandes!! Genial la idea de la sorra, i el far, i tot!!! Ptns.

    ResponElimina
  4. Quina bona frase!! no la sabía!!! i la tarjeta una xulada!!!
    Petonets

    ResponElimina
  5. Què bonica Montse.
    M'encanta la idea del mar de rodonetes, si no et fa res, me la copiaré.
    El far m'encanta, jo també tinc debilitat pels fars...de Bretanya, d'Holanda, etc...
    I la barqueta...és precciosa!
    Un luxe de postal!
    Petons.

    ResponElimina
  6. Fantàstic Montse!! Segur que li encantarà.
    Petons guapa.

    ResponElimina
  7. Al.lucinant!. Una xulada de targeta!!!. Ara ja sé que la sorra...está feta de sorra directament!!!jajajajaja
    Les rodones fent de mar m'han agradat molt!

    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
  8. Hola!! em va agradar veure en directe la creació de la targeta :-) és preciosa i sí, tens dues targes en una jaajja...tots els detallets són macos però el mar fet amb rodonetes em va encantar (si el necessito, te'l copiaré).
    Bé, ja t'escric des de Sabadell :-S però estic amb la teva música (la carpeta de l'ordinador) i sembla que encara estigui a Vilanova; ha estat fantàstic compartir aquests dies amb tu!! Gràcies!!

    Una abraçada gran!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! per a mi també ha estat un plaer omplir el pis de més vida que la meva pròpia, jajajaja. Un petonet i fins molt, molt aviat!!!

      Elimina
  9. Moltes gràcies a totes!!! Ja veig que les rodones han estat tot un èxit... haig de dir de remarcar que malauradament jo no tinc el mèrit! de fet de vegades no sabem del cert quan una idea és nostra o no perquè naveguem tant de bloc en bloc i veiem tantes coses... però aquesta vegada és una idea manllevada que queda fantàstica, oi? Petonets

    ResponElimina
  10. L'efecte del cel és preciós, les ones molt guais, el far amb un toc especial amb les aquarel.les, per cert la sorra en quin tipus de pegament??
    Un abraç

    ResponElimina
    Respostes
    1. La sorra la vaig enganxar amb gel medium i per sobre també li vaig passar una capa (intentant no emportar-me-la) i ara no gosa ni desenganxar-se ni un granet, jajajaja. El cel el vaig també fer amb aquarel·les :), m'havia oblidat dir això! petonets i moltes gràcies

      Elimina
  11. Como siempre una tarjeta preciosa y original, no se puede esperar menos de tus trabjos!!!!!! Me encanta! :) UN BESAZO

    ResponElimina
  12. Montse!!!!! Xulissima la postal de la teva neboda, estara super-contenta quan la rebi, m'agrada tot, el far, el vaixell... en fi tot i tot!!!!!!!!!!!! molts petons!!!

    ResponElimina
  13. Quina targeta més bonica !!!! La idea de la sorra es genial ....
    Desitjo que l´estiu t´hagi anat molt bé.
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
  14. Ha quedat espectacular!! Mira que anar amb la sorra amunt i avall... jejeje

    ResponElimina