Bocins de paper, màgia i colors: Más papel 6

diumenge, 29 d’abril del 2012

Más papel 6


La vida és una oportunitat: aprofita-la.
La vida és bellesa: admira-la.
(...)

(Mare Teresa de Calcuta)


Avui ha tornat a sortir el sol, després d'uns dies entre núvols, i també ha sortit el nou exemplar de la revista Más Papel 6, com sempre ple de treballs preciosos i que són una font d'inspiració.

Aquí la deixo:





També vull aprofitar l'entrada per escriure unes reflexions que vam veure una amiga i jo penjades en una copisteria i que em van semblar molt maques (i amb les quals he volgut encapçalar aquesta entrada):

La vida és una oportunitat: aprofita-la.
La vida és bellesa: admira-la.
La vida és beatitud: assaboreix-la.
La vida és un somni: fes-lo realitat.
La vida és un repte: afronta'l.
La vida és un deure: compleix-lo.
La vida és un joc: juga'l.
La vida és preciosa: tingues cura d’ella.
La vida és riquesa: conserva-la.
La vida és amor: gaudeix-la.
La vida és un misteri: desvetlla'l.
La vida és una promesa: compleix-la.
La vida és tristesa: supera-la.
La vida és un himne: accepta'l.
La vida és una tragèdia: domina-la
La vida és una aventura: viu-la
La vida és felicitat: mereix-la.
La vida és la vida: defensa-la. 

(Mare Teresa de Calcuta)

4 comentaris:

  1. Ja he vist la revista, gràcies! Un poema molt bonic, gràcies Montse!

    ResponElimina
  2. Gracias por la revista y por el poema.
    Bss

    ResponElimina
  3. Holaa!! jeje...jo també vaig buscar les frases i les tinc apuntades a la famosa llibreta de frases...petonets!!

    ResponElimina