Bocins de paper, màgia i colors: Llibres i scrap...

dissabte, 21 d’abril del 2012

Llibres i scrap...


Cada llibre és una porta entreoberta cap a la imaginació on gairebé tot és possible destapant el misteri que t'espera darrera les seves pàgines. 

(Anònim)

  
Ahir va venir a visitar-me la meva amiga Pilar. Vam aprofitar per posar una mica a prova els meus pulmons i anar a donar un petit tomb (petit, petit perquè ja vaig arribar morta!!!). No vam poder evitar entrar a La Bolsera i em vaig enamorar d'aquestes roses de feltre (m'hauré de prohibir entrar-hi perquè sempre surto amb alguna cosa!!! ja preguntaré si tenen carnet VIP :)).

Després vam dedicar el dia a fer scrap. Ostres, no vam fer fotos però el menjador semblava una lleonera!! capses, papers, trastos per tot arreu!!! Però ens ho vam passar molt bé. La Big Shot va treure fum! (no vas agafar agulletes? jeje).

Apart de començar uns àlbums jo vaig voler fer-li un punt de llibre amb la rosa que havia comprat. I això en va sortir! Val a dir que no era la idea inicial però vaig fer un petit desastre amb uns segells i la tinta i vaig haver d'amagar-ho. En fi... sort que en això de l'scrap tot és vàlid!!

Ara espero fer-ne alguns més.

 


Gràcies per la visita i per compartir aquestes horetes scraperes tan genials!

10 comentaris:

  1. holaaa!! no tinc agulletes però tinc la taula plena del material que vaig fer :-) el punt de llibre em va agradar molt i el dia scrapero va ser genial!!!

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. Béeeeeeeee, jo això de tenir la taula plena de material és un mal menor, jajaja. Jo a primera hora he aprofitat el caos d'ahir per organitzar la meva taula i ara que ja porto una estona treballant ja la torno a tenir fatal! jeje. Un petonet

    ResponElimina
  3. Doncs t'ha quedat un punt de llibre preciós, Montse. Un petó.

    ResponElimina
  4. Un punt preciós...
    Per cert, en tinc un guardat per a tu!

    ResponElimina
  5. Gràcies Marbel! i ostres... què bé... tinc un punt de llibre! :) espero poder-lo recollir algun dia a peu! jeje

    ResponElimina
  6. T'ha quedat molt bé, Montse!. És el que tenen els "happy accidents" del scrap, oi??jajajajaja.
    I La Bolsera...és la Comercial Bolsera?...es que la meva germana que viu a Barna, va anar l'altre dia i em va parlar d'aquest lloc.
    Petonets!!


    Charo

    ResponElimina
  7. Un bonito marcapáginas
    !Feliz San Jordi!
    Bss

    ResponElimina
  8. Montse, un punt de llibre preciós i molt adient per la diada d'avui... FELIÇ DIA DE SANT JORDI !!! petonets ; )

    ResponElimina
  9. Gràcies i feliç Sant Jordi a les dues! :)

    ResponElimina
  10. Com m'agrada! És molt elegant!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina