Bocins de paper, màgia i colors: Blocs per descobrir...

dijous, 19 d’abril del 2012

Blocs per descobrir...


En el cor de tots els hiverns hi viu una primavera bategant, i darrera de cada nit ve una albada somrient.

(Khalil Gibran)


Molts dies sense publicar res, i és que certament porto un mes d'aquells per oblidar, primer tota la feinada del projecte del curs de formació que em toca fer cada any, després l'ingrés de la meva mare a l'hospital i finalment aquests ditxosos bacteris que decideixen un bon dia atacar-te i que em tenen reclosa a casa des de setmana santa amb una pneumonia. I un pensaria que amb tants dies podria dedicar-me a l'scrap! però ostres... la veritat és que no tens massa ganes per a res... 

Ara ja fa uns dies que estic millor (la febre m'ha abandonat, ja era hora! i ja puc descansar millor i no em sento com una iaia de 90 anys!, de moment només com una de 80! amb tots els meus respectes :)). I he començat a crear una mica. Espero ben aviat poder publicar algunes coses (unes llibretes que tenia en la meva capsa de projectes a mitges, sóc definitivament un desastre! qui té una capsa de projectes a mitges?? argggg) i un altre projecte una mica laboriós del qual encara no en puc parlar.

Avui però aprofito per fer una cosa que volia fer fa dies. Una de les meves amigues, la Pilar ha obert un bloc. Amb la Pilar ens vam conèixer quan jo vivia a Sabadell fa... buf! ni ho recordo! segur que ella ho té apuntat en alguna de les seves llibretetes! :), però de fet ja fa nou anys que no hi visc o sigui que ha plogut força i els nostres camins han anat allunyant-se i apropant-se. 

Quan vaig fer el meu primer tastet d'scrap (fa més de dos anys) a mi no em va agradar gens, però sabent que a ella li agraden molt les manualitats li vaig comentar que ho provés i sí, certament li va agradar. Després curiosament m'hi vaig dedicar més jo que ella! Però ara ja ha tornat a agafar el tren i s'hi ha enganxat, i tot i no ser gaire amant dels ordinadors s'ha animat a obrir un bloc. Síiii, i aquí estic jo per fer-li propaganda! (qualsevol diria que jo sóc molt famosa en el món de l'scrap! jeje). Però sempre necessitem empentes i ànims per començar aquestes petites aventures. 

Així que us animo que visiteu el seu bloc: scrapiparaules.blogspot.com.es.

Aquesta capseta de la foto és una mostra de la seva incursió en el món de l'scrap, em sembla que la va fer a partir d'un tutorial de l'Elena. Me la va regalar per Reis amb alguna sorpreseta scrapera dins.
 

8 comentaris:

  1. Me encanta visitarte per moltes raons, A més de veure els teus treballs, m'agraden les frases d'inici de les entrades. Y la música, tota fantástica. Qué bé que ja et trobis millor y que poc a poc tornis a fer el bonics treballs que ens ensenyas. Visitaré aquest blog de la teva amiga y mentre tant, una forta abraçada. (Perdona las faltas y els barbarismes, faig el que puc...) Petons.

    ResponElimina
  2. Gràcies!!! Amb aquests comentaris t'ho perdono tot!! Jo no escric en castellà perquè ompliria el bloc de barbarismes, jajaja. Un petonet

    ResponElimina
  3. Hola Montse!! bufff...acabo de veure la teva entrada, què puc dir?? bé primer de tot, ens vam conèixer un octubre de 1999 jajaja...és a dir, fa 13 anys :-) i ara, doncs dir-te simplement gràcies per fer propaganda del blog, m'ha fet molta il.lusió veure el teu escrit, la capseta de reis...aissh que m'emociono...i m'alegro molt que tú també puguis tornar a publicar, ens veiem demà!!!

    molts petonets!!!

    ResponElimina
  4. Gualaaaaaaaa, 13 anys!! mare meva... com passa el temps!!! sabia que ho tindries apuntat a algun lloc! jajajaj, jo sempre perdo els papers! :) i mira que en tinc de llibretes en blanc!!! el dia que les faci servir... :). Fins demà! Petonets

    ResponElimina
  5. Montse, ara aniré a veure el blog de la teva amiga. Desitjo que et milloris del tot molt aviat!!

    Petonets curatius!



    Charo

    ResponElimina
  6. Gràcies... si els petonets curatius funcionen te'n demanaré uns quants en un potet, eh? :)

    ResponElimina
  7. Molt bé Montse, estàs més animada i això és bon senyal, que et millores del tot i ens veiem per aquí! Petonets (vaig a visitar la teva amiga...)

    ResponElimina