Bocins de paper, màgia i colors: Temps...

dilluns, 6 de febrer del 2012

Temps...

El què la raó no pot curar, sovint ho ha curat el temps.

(Luci Anneu Séneca)



El temps no podia faltar en aquestes pàgines, aquell temps que de vegades se'ns escola de les mans, aquell que de vegades sembla inacabable...

Vaig aplicar al fons un segell de rellotges fets amb embossing color coure (m'encanta!) i amb tinta distress per la part de darrera, vaig també estampar una cinta amb rellotges i vaig fer-li embossing (daurat aquesta vegada) als nombres de cartró de l'any. El rellotge que vaig penjar el vaig trobar en una d'aquestes botigues que venen complements per fer bijuteria. El vaig trobar molt adient.

Aquesta és una altra de les meves pàgines preferides, potser perquè és molt diferent al què acostumo a fer!

2 comentaris:

  1. Ale, m'he vist totes les que em faltaven de cop! Cadascuna té quelcom d'especial.Una es divertida, l'altre amb molt sentiment...
    El que et deia, molt especials!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  2. Gràcies wapa! sense els teus comentaris això no es el mateix, jejeje

    ResponElimina