Bocins de paper, màgia i colors: Pau...

diumenge, 12 de febrer del 2012

Pau...


No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí.

(Mahatma Gandhi)



Aquest Nadal, un amic em va regalar unes plaques d'embossing per la big shot. 

Una d'elles era aquesta que simula una paret de totxanes. En veure-la em vaig imaginar la imatge d'un cartell d'aquells de l'oest amb el "se busca". 

Així que vaig fer una recerca per internet d'alguns cartells amb fotos i algun buit per poder afegir-hi una foto, vaig envellir el cartell i el vaig penjar amb un brad i aquest va ser el resultat! El vaig trobar molt divertit.





El meu amic em va comentar que també era un fons molt adient per un graffiti i li vaig manllevar la idea, així que a la part del darrera hi vaig posar la paraula pau com si fos un graffiti en una paret (hi ha una pàgina web que poses el nom, tries colors i efectes i graffiti enllestit!, després només calia imprimir i passar el resultat per la big shot).

2 comentaris: