Bocins de paper, màgia i colors: Amor... i somriures...

dijous, 16 de febrer del 2012

Amor... i somriures...


Estimar no és mirar-nos l'un a l'altre, és mirar junts en la mateixa direcció.

(Antoine de Saint-Exupéry)

Un somriure costa menys que l'electricitat i dóna més llum.

(Proverbi escocès)


Aquestes dues pàgines d'avui són les primeres que vaig fer, de fet en la primera (la del 2011) em vaig equivocar en les mesures i va quedar més petita que la resta, el problema és que no me'n vaig adonar fins que ja havia enganxat la foto i la decoració (per això ho vaig dissimular afegint una cenefa a la pàgina del darrera).

Els Reis Mags (es nota que he estat molt bona minyona) també em van portar un troquel per la big shot de cors, tot i que no en sóc massa habitual dels cors, em va agradar i vaig pensar que era molt adient per la fotografia que tenia reservada per aquest any.


Després en va sortir la pàgina del 2010, combinant també el blanc i el negre. Val  a dir que tot i que tampoc utilitzo blancs i negres mai, m'ha encantat la combinació i de ben segur que la repetiré en d'altres treballs...  Sobretot quan la trenques amb un altre color, com en aquest cas el vermell.










No es pot negar que li estic treient profit a la big shot, gairebé tot en aquesta pàgina està fet amb ella, les cenefes, les lletres, els cors... (és un vici!!).











4 comentaris:

  1. Molt bonic! Quin regalàs a en Pau, una bona feina!

    ResponElimina
  2. És un regal molt maco!!
    Moltes gràcies per afegir-te a la festa de l'enllaç!
    Ptns!

    ResponElimina
  3. Un regal molt bonic, i les frases són precioses, la primera la vaig utilitzar en un dels meus treballs. Un petó.

    ResponElimina
  4. Gràcies a totes pels comentaris. I a tu Elena per oferir-nos l'oportunitat de donar-nos a conèixer a través del teu bloc! Ptons

    ResponElimina