Bocins de paper, màgia i colors: Música...

dilluns, 30 de gener del 2012

Música...


La música, aquest meravellós llenguatge universal, hauria de ser font de comunicació entre tots els homes.

(Pau Casals)




Tot i que mai he estat capaç de llegir una partitura m'agrada molt utilitzar motius musicals, papers, segells, quan vaig veure aquest paper no vaig dubtar a quedar-me'l...

He de confessar, però, que al cole quan fèiem exàmens de flauta tenia la partitura al davant (m'hi obligaven) però no sabia el significat de cap nota i tocava d'oïdes :) també deu tenir el seu mèrit, no? jeje.





La música és una part important de la meva vida, m'acompanya sempre al cotxe i quan estic treballant per casa, evoca mil moments, mil records... té un poder inesperat i insospitat... i és per això que li havia de dedicar una pàgina, per això i per la vocació de dj del Pau, és clar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada