Bocins de paper, màgia i colors: Nadal 2...

dilluns, 28 de novembre del 2011

Nadal 2...

(...) Vull somiar 
el meu demà
ple de força
i el goig d'estimar.
(Miquel Martí i Pol, Lluís Llach)




Avui deixo la postal que vaig fer el nadal 2009-10. Una vegada més combinant la papiroflèxia modular (m'encanta!) i altres tècniques (com la pintura en spray).

Vaig fer l'estel de la tapa amb 8 rectangles de paper de regal. Les cartolines de les tapes en forma d'estel i les pàgines de l'interior amb la mateixa forma i enganxades entre sí, tret de la part del llom, per donar la sensació d'acordió.

Aquest va ser el resultat! 



Cada any també m'agrada buscar algun poema, un trosset de cançó, etc... per acompanyar les meves postals. Em va agradar especialment aquest de la Fracesca Aubanell:

 
 
El regal que jo desitjo
tenir per aquest Nadal
no portarà llaç de vellut
ni vermell, ni groc, ni blanc,
no durà embolcall de seda
ni transparent ni brillant
no anirà dintre una capsa 
ni petita, ni mitjana, ni gran.



No portarà cap etiqueta
ni nom, ni cap detall
a l'estil dels bons desitjos
tot de llum vindrà folrat,
una llum brillant, intensa
que el món anirà il.luminant
aturant-se allí on la misèria,
injustícia, guerra i fam
fueteja la canalla
sense escoltar el seu reclam.
 
I amb aquest regal màgic
a la fi potser aribarà
rialles, alegria i esperança,
pau i felicitat.

Aquest mateix any vaig decidir posar digitalment al meu pingüí (també de papiroflèxia modular) un barret de Pare Noel (cal dir que ara ja li he aconseguit un de veritat a la seva mida!! :)) i amb els estels que havia utilitzat com a pàgina de la postal va sortir aquesta nadala:



4 comentaris:

  1. La poesia és preciosa, i no diguem els teus estels, són preciosos! Petons

    ResponElimina
  2. Impressionant (això de la papiroflèxia modular és increïble!) i emocionant!!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  3. Gràcies... la veritat és que és un món maco i es poden fer coses espectaculars, llàstima que mai tinguem temps per fer-les! :)

    ResponElimina