Bocins de paper, màgia i colors: Seda...

dissabte, 24 de setembre del 2011

Seda...


Lo que queda detrás nuestro y lo que se extiende ante nosotros son pequeñeces comparado con lo que existe dentro de nosotros.

(Ralph W. Emerson)


Porto uns dies desapareguda del bloc, principi de curs, molta feina acumulada i també he estat treballant en un projecte d'scrap que de moment encara no puc ensenyar. Per això he decidit rescatar algunes de les meves llibretes. 




Aquests dies el meu germà en el seu bloc està també "rescatant" algunes de les seves fantàstiques fotos del seu viatge a Vietnam (després de tornar-les a veure està clar que aquest és un dels viatges que tinc a l'enorme llista de pendents!).











I per això avui els hi toca el torn a una sèrie de llibretes que vaig fer ja fa un temps amb diferents enquadernacions però amb una cosa en comú: totes elles estan folrades amb seda que em van portar d'aquest viatge.



3 comentaris: