Bocins de paper, màgia i colors: I una miqueta d'scrap...

dimecres, 4 de maig del 2011

I una miqueta d'scrap...

Sempre m'ha agradat fer postaletes per felicitar els aniversaris, per felicitar el nadal... i aquí deixo avui una mostra d'una de les postals que vaig fer al gener tot utilitzant els recursos que estic aprenent d'scrap. 

M'encanta el fet que tot es pugui aprofitar, que tot sigui vàlid, malgrat que això és un perill per mi (i per totes aquelles persones que ja de natural tenim tendència a guardar-ho tot pensant que algun dia ho farem servir) perquè ja no sé ni què hi tinc a la pila de capses i capsetes que s'amunteguem al meu estudi!

Una mica de Distress, una mica d'embossing i ús de segells, i una transferència d'imatge sobre un trosset de samarreta vella... (ja em disculparàs Pau per posar una foto teva... de ben segur que ningú et reconeix :))

I continuant experimentant amb tot això...

2 comentaris:

  1. Hola tieta XD kina foto mes maka, kin nen mes monu jejeje. Ens agrada molt la dedicacio y energia k y pose,ets una crack XD.
    Weno tètia segueixnos sorprenen cada any amb noves cosetes fetes per tu k son el millor regal que a un li poden fer.
    Testimem molt artista!!!!! un petonasss

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari i pels elogis! és divertit això de rebre missatge per aquí :) i sí... oi que és mono el nen? qui deu ser? :)

    ResponElimina